Close

ČASTO KLADENÉ DOTAZY

ČASTO KLADENÉ DOTAZY

1. Jak si objednat zasílání čísel kolekce na vaši adresu?

Pokud chcete odebírat kolekci od Hachette formou zásilek na vaši adresu, můžete si ji objednat přímo na webových stránkách, kde se přihlásíte k odběru kolekce, o kterou máte zájem.

 

2. Placení je snadné a pohodlné díky nabídce různých způsobů platby!

  1. poštovní poukázkou
  2. bankovním převodem
  3. na dobírku je možné zaslat pouze první zásilku

 

3. Kolik čísel se plánuje pro jednotlivé kolekce?

Počet čísel, která jsou v současné době součástí jednotlivých kolekcí, můžete najít na stránce Často kladené dotazy věnované každé jednotlivé kolekci.

Chcete-li navštívit webové stránky s kolekcí věnované Spider-Manovi, klikněte zde https://komiksovyvyber.hachette.cz/faqs.html

 

4. Co vše je v kolekcích obsaženo?

Plán každé jednotlivé kolekce je uvedený v sekci Často kladené dotazy na stránce každé jednotlivé kolekce.

Zajímá-li vás kolekce věnovaná Spider-Manovi, navštivte webové stránky.

 

5. Je možné koupit celou kolekci najednou?

Ne, jednotlivé části kolekcí lze zakoupit na novinových stáncích podle uvedené periodicity anebo na základě předplatného s měsíčním zasíláním.

 

6. Je možné přihlásit se k odběru a dostávat zásilky do zahraničí?

Ne, tato nabídka platí pouze pro Českou republiku.

 

7. Je možné uvést jinou dodací adresu, než je adresa mého bydliště?

Ano, samozřejmě, společnost Hachette vám pošle zásilky na vaše jméno na jakoukoli adresu v České republice.

 

8. Objednávku jsem zadal před několika dny, ale zatím mi nic nepřišlo: co mám udělat?

Pouze v případě, že od odeslání objednávky uplynul již alespoň jeden měsíc, doporučujeme kontaktovat zákaznický servis, všechny kontaktní údaje najdete na stránce Kontakty.

 

9. Obdržel jsem platební upomínku: co mám dělat?

Pochopitelně může nastat situace, kdy jste obdrželi zásilky, které jste ale doposud nezaplatili, bez prodlení je prosím uhraďte. Budete tak moci i nadále dostávat svou oblíbenou kolekci. Pokud jste zásilku neobdrželi, kontaktujte náš zákaznický servis.

 

10. Obdržel jsem platební upomínku, ale jsem si jist, že jsem všechny obdržené zásilky zaplatil, co mám dělat?

Doporučujeme vám kontaktovat náš zákaznický servis, všechny kontaktní údaje najdete na stránce Kontakty.

Chcete-li navštívit webové stránky s kolekcí věnované Spider-Manovi, klikněte zde (odkaz na web).

 

11. Služba zasílání starších čísel

Starší čísla můžete objednat telefonicky na čísle 272 114 758, případně e-mailem na adrese: spiderman@czpress.cz. Maximálně 8 výtisků Vám bude doručeno domů na dobírku za běžnou cenu čísel plus 199 Kč poštovného.

 

12. Obdržel jsem zásilku obsahující poškozenou položku: jak si ji mohu nechat vyměnit?

Chcete-li poškozenou položku vyměnit, stačí zaslat obdrženou zásilku obsahující všechny původní části, včetně poškozené položky, na následující adresu: SEND Předplatné, spol. s r.o., Ve Žlíbku 1800/77, 193 00 Praha 9; s uvedením jména, příjmení, adresy, názvu kolekce a zákaznického kódu a s nahlášením problému, který byl u dané položky zjištěn.

 

13. Ztratil jsem složenku, která byla v příloze zásilky, a rád bych provedl úhradu, jak to mohu udělat?

Doporučujeme vám kontaktovat náš zákaznický servis, všechny kontaktní údaje najdete na stránce Kontakty.

 

14. Jak mohu ukončit odběr zásilek?

Odběr zásilek můžete kdykoli ukončit tím, že kontaktujete náš zákaznický servis na adresách, které najdete v každé zásilce.

 

15. Je možné uvést den a/nebo přesný čas doručení?

Ne, není možné uvést konkrétní den a/nebo hodinu.